fredag den 30. december 2011

Årh snart mine!

Jeg har bestilt disse lækre Jeffrey Campbell hjem, glæder mig helt vildt til de kommer, jeg har virkelig gerne ville have nogen i lang tid. SÅ jeg er bare glad for at de snart er mine!:-)

Jeg er blevet en smule syg, så det er virkelig træls!
Så nu ligger jeg bare under dynen og ser sex in the city... 
De sidste par dage har jeg nærmest levet af te og avocado på rygbrød, med en mase salt, peber og citron, det smager virkelig godt og er dejligt sundt ;) 

KH Zoe

4 kommentarer:

  1. Rigtig fede sko! ;-) Og fed blog. Følger dig lige - håber du også vil følge mig! :-D

    Og tak for den søde kommentar på min blog,

    - Caroline
    black-two.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det lyder dejligt!:-)
    Kigger tilbage med det samme!

    KH

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig, JC er mit største ønske!
    knus

    Picture-that-aj.blogspot.com

    SvarSlet
  4. cooool blog
    følger dig nu!

    knus ditte-dlb.blogspot.com

    SvarSlet